زنده ماندم بخاطر تو

من از پشت شبهای بی خاطره
من از پشت زندان غم آمدم


من از آرزوهای دور و دراز
من از خواب چشمان غم آمدم


تو تغبیر رویای نادیده ای
تو نوری که بر سایه تابیده ای


تو یک آسمان بخشش بی طلب
تو بر خاک تردید تا بیده ای


تو یک خانه در کوچه زندگی
تو یک کوچه در شهر آزادگی


تو یک شهر در سرزمین حضور
تویی راز بودن به این سادگی


مرا با نگاهت به رویا ببر
مرا تا تماشای فردا ببر


دلم قطره ای بی تپش در سراب
مرا تا تکاپوی دریا ببر

سلام

من این چند روزه خیلی حالم بد بود و تمام کارهام رو فراموش کردم به طوری که  دور از جونتون داشتم می مردم و خدا رو شاکرم که زنده موندم و دوباره شروع به نوشتن می کنم

این رو هم تقدیم بهترینم میکنم

می میرم برات نمی دونستی میمیرم بی تو و بدون چشات رفتی از برم تو نمی دونستی که دلم بسته به سازِ صدات آرزومه که نمی دونستی که من میمیرم برات  میمیرم برات   میمیرم برات 

می میرم برات نمی دونستی میمیرم بی تو و بدون چشات رفتی از برم تو نمی دونستی که دلم بسته به سازِ صدات آرزومه که نمی دونستی که من میمیرم برات  میمیرم برات

عاشقم هنوز نمی خواستی که بمونی و بسوزی  بسازِ دلم  گفتی من میرم  تو می خواستی بری تا فردا باور خوشگلم برو راهی نیست تا فردا باور خوشگلم  برو خوشگلم  سفرت بخیر اگه میری از اینجا تک و تنها تا یه شهر دور برو که رفتن بدون ما میرسه به یه دنیا نور  برو که رفتن بدون ما میرسه به یه دنیا نور  به یه دنیا نور

سفرت بخیر برو گر شکستی ز من می تونی دوباره بساز از دلی شکسته  نا امید و خسته تو باز برو    از دلی شکسته  نا امید و خسته تو باز برو   تو بازم برو  نمی خام بیام  نمی خام میون تاریکی غم تو حروم بشی  نمی خام ازت  نمی خام مثل یه شمع بسوزی برام تو تموم بشی  برو تا بزرگی می خام که فقط آرزوم بشی  آرزوم بشی

نمی خام بیام  نمی خام میون تاریکی غم تو حروم بشی  نمی خام ازت  نمی خام مثل یه شمع بسوزی برام تو تموم بشی  برو تا بزرگی می خام که فقط آرزوم بشی  آرزوم بشی

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد