شاید روزی دیگر....

سلام
.........
.........
.........
.........
.........
.........

......... برام دعا کنید
امیدوارم دوباره برگردم و بنویسم از خودم و از تجربیاتم و ....
منتظرم باشید
با آرزوی موفقیت برای همه دوستان عزیز علی الخصوص ((((...........)))))
فکر کنم توی این مدته لااقل خودش می دونه
آره با شما هستم با خود شما
نمیدونم ....
فقط ازش میپرسم که
دلشکستن چه لذتی داره؟
و توی چشماش چیه که نمیشه بهش اعتماد کرد و گفت آنچه رو که نگفته ام
منتظر همیشگیت خواهم بود
این هم تقدیم به کسی که به اندازه دنیا دوستش دارم ولی...
مزن فال بد   که آورد حال بد

می روم تا دور از تو با دنیا خود خلوت کنم

می روم تا با خودم سودا کنم

گم شدم در وحشت نیرنگها

می روم مثل خودی پیدا کنم

یک زمستان ابر در ذهن منست

دیده باید بعد از این دریا کنم

چند باید در سیاهی شب

فکر ناهمواریهای دنیا کنم

هیچ کس در فکر تنهائیم نیست

باید آخر فکر این تنها کنم

نیز خواهم در عبور نیک و بد

عشق را جور دیگر معنا کنم

گفت واله کنار بید و رود

بعد از این آلونکی برپا کنم

شاید آنجا وارهم از این و آن

شاید آنجا تا ابد مأوا کنم

سلام
دوباره من برگشتم
این مدته که اینجا مشکل داشت من خیلی دلم برای نوشتن تنگ شده بود و امروز که دوباره وارد سایت شدم خوشحال شدم که دوباره درست شده و میتونم دوباره بنویسم
وای که چه قدر حرف دارم برام نوشتن ....
من برمیگردم
حتما و مینویسم آنچه رو که نگفتم وننوشتم
مینوسم تا شاید درس عبرتی باشه برای دیگران
آرزومند آرزوهای قشنگ شما