شرمندتم من رو ببخش

لحظه ای بنشین و در چشم غم آلودم نگر

تا زبان اشک من گوید حکایتهای دل

سلام

امید است همیشه زنده باشید و بدور از هیچگونه غم وغصه
شهادت حضرت فاطمه رو تسلیت میگم

نمیدونم چرا تو هیچی نمیگی شاید فکر میکنی که من هم مثل بقیه هستم
نمیدونم شاید تو راست میگی
شاید بهتر اصلا دیگه هیچی نگم
شاید بهتر دیگه همه چیز رو فراموش کنم
نمیدونم
و
نمیتونم فراموشت کنم -نمیتونم اون نگاهت رو و اون احساست رو فراموش کنم ولی اگه تو میگی باشه دیگه من هیچی نمیگم
ولی ازمن نخواه که فراموش کنم نمیتونم
نمی تونم از فکرم بیرونت کنم
من همه ساعت و هر زمان در اندیشه تو هستم و تصویر تو رو تو ذهنم و در کنارم مجسم میکنم

این رو هم تقدیم میکنم به تو عزیز

خاطره ها را چه کنیم؟

ساکنان خانه مهر ومحبت ، همه رفتند.

عاشقان قبله عشق و صداقت ، همه رفتند،

توبگو ما چه کنیم؟

این همه خاطره را

پاکی برگ گلو پنجره را

همه را به دست باد بسپاریم

یا که در دفتر خاطراتمان

بنگاریم؟

به کدامین قبله روی خود گردانیم،

تو بگو ...

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد